woensdag 4 april 2007

Veel aandacht door PVMultimedia seo contest

Wow, het is geweldig hoeveel mensen je mailen omdat je eerste staat bij een Seo contest. Ik kan iedereen vanaf hier wel even bedanken en melden dat ik geen opdrachten aanneem.

Seo contests zijn leuk, die van PVMultimedia is mijn eerste en voorlopig ook even de enige, heb het al druk genoeg, en als ik nog meer blogs elke dag bij moet gaan houden is het niet meer zo interessant en dan worden alle mooie site's vanwaar we nu seo links hebben naar deze PVMultimedia seo contest pagina zo lelijk omdat er dan nog een contest link van een seo contest bij komt te staan.

Zo dat was het weer van mijn kant voor vandaag, weer genoeg voedsel voor google om morgen weer een bezoekje te brengen.

Geen opmerkingen:

 
OriginalPages Web Directory