maandag 26 maart 2007

PVMultimedia SEO Contest houd google bezig

Het PVMultimedia seo contest heeft nu drie prijzen, ook de tweede en derde op de combinatie: PVMultimedia SEO Contest krijgen een beloning. Er is inmiddels weer een nieuwe nummer 1 waardoor wij naar een tweede plek zijn gezakt. Ook is er op het forum weer een enorm gezeur over het PVMultimedia seo contest vanwege Peters uitspraken omtrent de deelname van Saku, toch gaan wij vooralsnog het PVMultimedia seo contest glansrijk van hem winnen.

PVMultimedia seo contest win ik! Saku kom maar op!

2 opmerkingen:

webmaster zei

Matijs ik ga van je winnen!

Ik won toch ook altijd van je met america's army's. Ik ga je ownen.

Ik speel het slimmer dan de grootste zoekmachine zelf.

Owjah en kijk maar goed naar mijn blog: http://pv-multimedia-seo-contest.blogspot.com

Kijk er goed naar!
Ik bewaar het beste voor het laats!

Ik pak die F*cking 500,- erui's CASH en lach iedereen uit!

Groetjes,
Je ouwe slet,
Michel

Nu Cash zei

Zelfs met AA ben ik beter geworden, we zullen zien biatch!

 
OriginalPages Web Directory